Archiwa kategorii: blog

Inbouund Marketing

Inbound Marketing

Inbound Marketing? Co to jest?

Strategia Inbound marketing, czyli tzw. marketingu przychodzącego, opiera się na takich działaniach, na które odbiorca wyraża zgodę. Dzięki temu możemy lepiej poznać klienta i skutecznie dopasować metody działań marketingowych do jego potrzeb. Innym aspektem Inbound marketingu, jest taki przekaz informacji, który pojawia się wtedy, gdy klient ich poszukuje. Jest to zatem niezwykle precyzyjna strategia działań promocyjnych.

Do podstawowych działań w zakresie Inbound Marketingu można zaliczyć:

  • Prowadzenie strony i bloga firmowego
  • optymalizacja strony www oraz pozycjonowanie;
  • aktywne działania w mediach społecznościowych;
  • content marketing.

Każdy z tych elementów ma na celu taki przekaz informacji, który służy nawiązaniu i utrzymaniu trwałej relacji z klientem. Dlatego też techniki Inbound marketingu należy wykorzystywać w możliwie najszerszym zakresie, a także we współpracy z innymi dostępnymi formami dotarcia do klienta.

Korzyści Inbound Marketing!

Kompleksowe działania marketingowe oparte na znajomości zachowań klientów przynoszą wiele wymiernych korzyści. Inbound marketing daje między innymi możliwość:

  • dotarcia do najbardziej zainteresowanych zakupem klientów; jest to niezmiernie istotne podczas tworzenia strategii marketingowej; inwestycja w nieefektywne lub nieskutecznie targetowane środki przekazu reklamowego to wyrzucanie pieniędzy w błoto;
  • aktywizacji klientów; wykorzystywanie mocy social media do zaangażowania klientów w różnego rodzaju kampanie czy akcje, skutecznie zwiększa możliwość dokonania przez nich zakupu danej marki;
  • zbudowania świadomości marki; dzięki content marketingowi można skutecznie zbudować świadomość marki wśród klientów, co w znaczący sposób przekłada się na ich decyzje zakupowe;
  • dopasowanie przekazu reklamowego oraz samych reklam do potrzeb i oczekiwań klientów; irytujące pop-upy, duże banery, czy billboardy zniechęcają klientów, którzy coraz częściej kierują się nienachalną reklamą, którą odbierają jako skrojoną pod ich potrzeby.

Celem Inbound marketingu jest zaangażowanie klienta, przyciągnięcie go do przekazu reklamowego i skuteczne wpłynięcie na podjęcie przez niego decyzji zakupowej. W tym właśnie celu stosuje się możliwości jakie daje pozycjonowanie stron internetowych, pozyskiwanie świadomych i zaangażowanych odbiorców przez social media, buduje zaufanie i wierność klientów dzięki dopasowaniu przekazu do ich potrzeb. Nie można również zapominać o atrakcyjnym blogu firmowym, wypełnionym unikalnymi treściami. Dostarczanie klientom atrakcyjnych informacji za pomocą wielu różnych kanałów komunikacji to podstawa działań współczesnego marketingu.

Jak skutecznie działać w Inbound Marketing?

Odpowiedź jest niezwykle prosta. Inbound marketing musi charakteryzować się systematycznością i długofalowym podejściem. Jedynie budując długoterminowe strategie Inbound marketingu będziemy mogli uzyskać pożądany efekt, jakim jest finalnie zwiększenie obrotów firmy. Podobnie, jak nie można osiągnąć Top3 wyników wyszukiwania w miesiąc, Inbound marketing nie przyniesie wymiernych efektów natychmiast.

Celem Inbound marketingu jest dotarcie z przekazem reklamowym do najbardziej zainteresowanej, a zarazem jak największej grupy klientów. Dlatego też pojedyncze działania nie są w stanie przynieść pożądanych rezultatów. Jednak inwestycja z pewnością opłaci się długofalowo w postaci zwiększającej się stale liczbie wiernych marce i firmie klientom.

Dowiedz się więcej z Wikipedii.

Kolor roku 2020 PANTONE

Ponadczasowy i trwały niebieski odcień, PANTONE 19-4052 Classic Blue jest elegancki w swojej prostocie. Sugestywne niebo o zmierzchu, uspokajające właściwości prowokującego do myślenia PANTONE 19-4052 Classic Blue podkreślają nasze pragnienie niezawodnego i stabilnego fundamentu, na którym można budować, gdy przekroczymy próg w nowej erze.

 

Kolor Pantone roku 2019 – Living Coral

Living Coral – Animujący i afirmujący życie koralowy odcień o złotym odcieniu, który energetyzuje i ożywia delikatniejszą krawędzią

 

Wibrujący, a jednocześnie łagodny PANTONE 16-1546 Living Coral zapewnia nam ciepło i pożywienie, aby zapewnić komfort i pływalność w naszym ciągle zmieniającym się otoczeniu.

 

W reakcji na ataki technologii cyfrowej i mediów społecznościowych coraz częściej wkraczamy w codzienne życie, poszukujemy autentycznych i wciągających doświadczeń, które umożliwiają połączenie i intymność. Towarzyski i porywający, wciągający charakter PANTONE 16-1546 Living Coral zachęca i zachęca do beztroskiej aktywności. Symbolizując naszą wrodzoną potrzebę optymizmu i radosnych poszukiwań, żywy koral PANTONE 16-1546 uosabia nasze pragnienie ekspresji.

 

Reprezentujący połączenie nowoczesnego życia, PANTONE Living Coral jest pielęgnującym kolorem, który pojawia się w naszym naturalnym otoczeniu, a jednocześnie wykazuje żywą obecność w mediach społecznościowych.

Strona PANTONE

Kolor Pantone 2018 już jest!

Kolor roku 2018 PANTONE 18-3838 Ultra Violet

No automatic alt text available.

Oświetlając drogę na nadchodzący rok, Pantone ogłasza PANTONE 18-3838 Ultra Violet jako kolor roku 2018! Dramatycznie prowokujący i rozważny fioletowy odcień, Ultra Violet przekazuje oryginalność, pomysłowość i wizjonerskie myślenie, które wskazuje nam na przyszłość.

Pantone 2016

Kolor roku PANTONE 2016

PANTONE 2016 to Rose Quartz i Serenity czyli różowy i błękitny.

Pantone 2016: PANTONE 13-1520 oraz PANTONE 15-3919
Miękka wiązanka kolorów na rok 2016. Po raz pierwszy Pantone zaprezentował zestawienie aż dwóch odcieni kolorów – Rose Quartz i Serenity. Jest to swego rodzaju precedens gdyż dotychczas jako kolor roku Pantone wybierany był jedynie jeden kolor na raz.

Różowy i błękitny czyli Rose Quartz i Serenity zostały wybrane jako PANTONE Color of the Year 2016.

Jako „globalna instytucja zarządzająca kolorami i dostawca profesjonalnych standardów kolorów” firma Pantone wypuszcza informację prasową na koniec każdego roku ogłaszając kolor na następny rok z wyjaśnieniem powodów, dla których kolor będzie przedstawicielem owego roku.

Od 1999 roku członkowie Pantone Inc. wybierają kolor na kolejny rok.

Dotychczasowe kolory roku PANTONE:

2000 – Cerulean Blue
2001 – Fuchsia Rose
2002 – True Red
2003 – Aqua Sky
2004 – Tiger Lily
2005 – Blue Turquoise
2006 – Sand Dollar
2007 – Chili Pepper
2008 – Blue Iris
2009 – Mimosa
2010 – Turquoise
2011 – Honeysuckle
2012 – Tangerine Tango
2013 – Emerald
2014 – Radiant Orchid
2015 – Marsala

O kolorze Pantone 2015 pisaliśmy tutaj.

Artykuł o kolorze roku Pantone 0216 na stronach Pantone

https://www.pantone.com/color-of-the-year-2016

Pantone 2016

Logo Google znów ewoluuje!

 

 

 

Found again changes. This time, a new, even simplier logo!

This is not the first and probably not the last time we changed the logo, we believe, however, that today’s update splendidly captures all the ways in which Google helps you in products such as Search, Maps, Gmail, Chrome, and many others. We took the best of Google (simplicity, readability, colourfulness, friendliness) and transformed not only for the present but also the future of Google.

You will see a new design in many of our products soon. We hope that you will like it!

Tamar Yehoshua, VP, Product Management & Bobby Nath, Director of User Experience

OGB-INSIDER-BLOGS-GoogleLogox2-Animated

Google znów się zmienia. Tym razem nowe, jeszcze prostsze logo!

To nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz kiedy zmieniliśmy logo, uważamy jednak, że dzisiejsza aktualizacja wspaniale oddaje wszystkie sposoby w jakie Google pomaga Wam w produktach takich jak wyszukiwarka, Mapy, Gmail, Chrome i wiele innych. Wzięliśmy to co najlepsze w Google (prostota, czytelność, kolorowość, przyjazność) i przekształciliśmy nie tylko dla dzisiejszego, ale także przyszłego Google.

Zobaczycie nowy design w wielu naszych produktach już niebawem. Mamy nadzieję, że się Wam podoba!

ESSENTIAL LAYOUT TRENDS FOR 2015

The web has changed a lot over the last decade, and at the same time it hasn’t changed at all. If we look back 10 years we will find that the web had a very common layout pattern at work across the bulk of sites. This go-to pattern consisted of a header, footer, sidebar and content area. It was the expected layout for the web. At the same time, we had rise of Macromedia Flash which gave way to an era of alternate layouts. Layouts that didn’t stick to this strict formula. And of course with the implosion of Flash this approach faded for a bit…I say for a bit, because it is back with a vengeance.   http://www.webdesignerdepot.com/2015/01/4-essential-layout-trends-for-2015/ 161

Marsala A TASTEFUL HUE

Marsala – The impactful, full-bodied qualities of Marsala make for an elegant, grounded statement color when used on its own or as a strong accent to many other colors. www.pantone.com/pages/index.aspx?pg=21163 Pantone_Introducing_Color_of_the_Year_Marsala_banner P.S.: Marsala is a wine produced in the region surrounding the Italian city of Marsala in Sicily.

Polish Design in the Middle of

For the first time in Poland! Exhibition of Polish Design in the Middle of presented during Dutch Design Week in Eindhoven to be seen by Concordia Design from February 19 to March 3 of 2015. Curator of the exhibition is Izabela Bołoz. The exhibition is a collaboration with culture.pl – as part of the promotion of Polish design in the world.
Facebook: https://www.facebook.com/PolishDesignintheMiddleof
Attend: https://www.facebook.com/events/824081670984792/831366636922962/?notif_t=plan_mall_activity